vineri, 22 mai 2015

Apa marii in Lefkada Porto Katsiki



Chiar daca probabil o sa ma credeti nebun, principalul motiv pentru care am fost vara trecuta in insula greceasca Lefkada a fost pentru a ma convinge cu ochii mei daca pozele cu marea arata chiar asa cum sunt ele si nu sunt cumva trucate cu Photoshop sau alt program de genul acesta. Nu sunt un fan asa mare al marii si mai ales al caldurii, insa albastrul turcoaz al Marii Ionice parca te cheama la el.
Inca din avion de cand am vazut cum arata plajele dar mai ales cand am vazut culoarea marii imi venea sa sar pe geam direct in apa. Primul lucru pe care l-am facut dupa ce am ajuns pe insula a fost sa ne cazam si apoi nici nu am facut dus, nici nu am mancat, ne-am schimbat si am plecat direct la plaja pentru a profita de fiecare minut.
Inainte sa plec in vacanta citisem intr-un ghid turistic ca una din cele mai cautate plaje de pe insula Lefkada este Porto Katsiki si cand am ajuns acolo am inteles si de ce. Claritatea apei iti dadea impresia ca fundul marii este fix sub picioarele tale, iar daca te apropiai cu fata de apa puteai sa-ti vezi chipul in mare (acest lucru mi s-a parut pur si simplu MIRIFIC). Pentru cei care nu sunt buni inotatori nu sunt motive de panica, deoarece natura s-a gandit si la ei, iar acolo unde apa se adanceste brusc, culoarea marii se schimba dintr-o data si devine un albastru inchis. Si ca sa justific cele spuse mai sus, voi atasa o poza care sa va arata frumusetea acestui loc. 

In toata aceasta vacant mi-a parut rau de un singur lucru: nu am fost cu masina personala si nu am putut vizita toate plajele de pe insula si nici toate obiectivele deoarece inchiriatul unei masini era destul de costisitor si nu plecasem cu foarte mult bani la mine. Dar m-am distrat pe cinste si ma gandesc serios ca si anul acesta sa ma duc tot in Lefkada (am gasit oferte Lefkada la preturi foarte bune prin Aerotravel), dar de data asta cu masina personala si inca 3, 4 prieteni dupa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu