luni, 15 decembrie 2014

Piese auto Ford


Cu totii ne iubim masinile si ne mandrim cu ele. Cred ca fiecare dintre noi avem o slabiciune pentru o anumita masina. Eu persoanal am o slabiciune pentru Ford-uri, imi pare a fi cele mai frumoase masini, cele mai bune si care au un aspect placut. Doar ca la o masina nu cautam doar aspect, cautam confort, cautam lucru bun, sa nu aiba un consum ridicat si sa nu fie foarte uzata. O masina uzata poate sa te puna in perisol, dar poate sa te lase cand iti este lumea mai draga. 
 
  Am mers sa imi cumpar un Ford din anul 2000, il vazusem pe internet si ma indragostisem de el la propriu. Imi placea culoare lui, modelul , dar in special imi placea cum arata el prin interior. Era super, era ceea ce imi trebuia mie si familiei mele. Am gasit-o repede si chiar a fost singura din multe care mi-a furat inima cu totul. Gata! O luasem si adoram sa o conduc, adorma sa stau in ea si sa-mi plimb prietenii. Dar a aparut o mica problema care mi-a cam dat batai de cap. Staim ca maisna are o mica problema, dar aceasta problema se putea rezolva doar intr-un service auto si cu ajutorul unor piese. Si asta am si facut am mers la service si mecanicii mi-au explicat urmatoarele lucruri: Cele mai frecvente defecte ale suspensiei sunt ruperea, slabirea arcurilor si a barelor stabilizatoare, uzura bolturilor si a bucselor de prindere, uzura sau ruperea alimitatoarelor de cauciuc, uzura amortizoarelor, pierderea de lichid din amortizoare, deformarea bratelor suspensiei... Deci aveam ceva la suspensia masinii. 

Defectele acestea produc zgomot si batai in suspensie, proasta amortizare a oscilatiilor caroseriei si scurgeri de lichid. OK, am inteles aceste lucruri, deci nu este o problema atat de grava precum am crezut, o pot rezolva cu cateva piese. Aveam nevoie de doua arcuri la rotile de pe fata, si urma sa le achizitionez cat mai curat. Am fost indrumata sa nu mai merg asa cu masina pentru a nu-i face mai mult rau. Asa ca am incetat sa o mai folosesc pana ce mecanicii imi var schimba piesele uzate. Dupa acea zi de stat in service-ul auto, am facut o tura cu masina si se observa ca mergea mai usor, iar zgomotul si bataia disparusera. 

Am fost recunoscatoare mecanicilor care m-au pus la curen cu toate informatiile si care mi-au oferit sfaturi si indrumari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu