duminică, 23 noiembrie 2014

Cercei Pinot

    Am achizitionat recent cerceii "Pinot" pentru ca se apropia vara si doream sa am cat mai multe accesorii cu care sa imi asortez hainele. Am ales modelul cu verde, albastru si roz. Cerceii au forma unui spic de grau format din petale, puse intr-o armonie cromatica foarte reusita.
    I-am purtat cand am iesit prin oras, mereu atragand priviri si complimente, dar si la o intalnire cu un vechi coleg de liceu. Vazand din prima cerceii care se asortau de minune cu rochia de culoare turcoaz si cu sandalele de un roz pal, mi-a spus ca aratam deosebit si foarte plina de viata, la fel cum ma stia el in liceu. Pe tot parcursul intalnirii mi-a studiat cercei si mi-a spus ca radiam parca numai voie buna in jurul meu. Deobicei ma imbrac foarte vesel, avand grija sa imi aleg culorile foarte bine, la fel ca si accesoriile.
    Am mai purtat cerceii saptamana trecuta cand am fost intr-o excursie cu fratele meu mai mic si colegii lui de clasa. Doamna invatatoare a intrebat care dintre parinti (sau prieteni ai acestora) doresc sa ii insoteasca intr-o excursie in poiana, ca sa organizeze jocuri cu cei mici, iar eu m-am oferit. Atmosfera a fost una foarte linistita, soarele stralucea pe bolta cristalina, iar vantul isi lasa adierile sa racoreasca o mare parte dintre copaci si iarba. Totul era verde in jurul nostru, iar spre bucuria copiilor, un coltisor al poienii era napadit de flori de toate culorile, ce emanau peste tot in jur un aer incarcat de parfum imbietor si dulceag. Dupa ce au luat masa, am inceput sa ne jucam. I-am strans pe toti in jurul meu si ne-am jucat pitulusu, tara, tara vrem ostas, am cantat, am cules flori si am facut coronite, iar seara ne-am strans in jurul focului si le-am cantat la chitara. A doua zi am aflat de la doamna invatatoare cat de mult m-au placut cei mici. Din cate am inteles, m-au perceput mai mult ca pe un copil mai mare si m-a laudat chiar si dumneai pentru ca m-am descurcat foarte bine cu ei si am incercat sa intru oarecum in lumea lor colorata si vesela. M-a ajutat mult tinuta aici, iar cerceii le-au placut foarte mult copiilor, care mi-au spus in drum spre casa ca aratam "ca o printesa a florilor". Tocmai acest aspect ii face pe copii caraghiosi intr-un mod dulce: calitatea de a spune realitatea exact asa cum o vad ei.

    Recomand acesti cercei veseli si frumosi oricaror tinere ce doresc sa isi scoata in evidenta tineretea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu